Blog

Philip Morris


2003-01-21 Belsőépítészet mint befektetés

2003-2005 között rendszeresen dolgoztunk a Philip Morrisnak a Leo Burnettel közösen. A feladat az volt, hogy az akkor szigorodó dohánytörvény keretein belül lehetőséget biztosítsunk a Marlboro, Multifilter és az LM márkák kommunikációjának: Így indult a mrkás dohányüzletek és szórakozóhelyek korszaka Magyarországon.A Tesco és a Kaisers áruházakba kerültek Marlboro brand dohányáru boltok. Ezek tervezését és fejlesztését végeztük, majd országosan 75 üzlet megtervezése és a kivitelezése volt a feladaunk.Az LM márkának saját üzletek nyíltak főleg Budapesten. Itt is a teljes fejlsztést és a sorban nyíló üzletek tervezését vállaltuk. Becsúszot még pár szórakozóhely, dohánypavilon megtervezése is…Időközben az irodában mindenki leszokot a dohányzásról, így mi sem ambicionáltuk a folytatást.Érdekes időszak volt. Mostanában kevésbé káros üzleti érdekek támogatására fordítjuk tudásunkat.

Back to top