SIKERORIENTÁLT SZÁLLÁSHELYEK S AZ EGYEDISÉG AMI MEGHATÁROZZA ŐKET.

60b552f56852b2052edc24467c6291b4Vendéglátással foglalkozva feltetted-e már magadnak a kérdést: olyan embereknek nyújtasz szolgáltatást, akiket szívesen látsz, vagy inkább olyanok érkeznek, akiket csak a bevétel miatt nem hajtasz el, pedig szívesen megtennéd?

Gondolkodtál már azon, hogy a vendégeid mit szűrnek le a számukra nyújtott szolgáltatásodból? Vajon nekik egyértelműen körülírható, megfogható az üzenet, amit közvetíteni akarsz?

Gondolj csak bele, hogyan tudja számtalan márka kiválóan megtalálni a célközönségét? Hogyan tudnak egységes képet adni magukról? Úgy érzed, nagy a konkurenciaharc és sorra épülnek, szépülnek körülötted a panziók, hotelek? Szánnál rá, befektetnél, de csak halogatod a beruházást?

Hidd el, az egész dolog sokkal izgalmasabb tud lenni, mint ahogy most érzed.

ad72050c7900f0e2a9fadc6b53c6f78bEgyediség, identitástudat. Röviden megfogalmazva: erre van szüksége napjainkban egy szálláshely szolgáltatónak ahhoz, hogy a konkurensekkel tarkított piacon magához tudja ragadni a számára megfelelő vendégeket. Természetesen rendkívül fontos az is, hogy milyen a szolgáltatás minősége, de két egyformán kényelmes, vagy hasonlóan különleges szálláshelyet kínáló lehetőség közül oda megy vissza a vendég, amelyikben maradandóbb élményt jelent a pihenés. Ehhez az élményhez pedig nagyban hozzájárul a belsőépítészeti kialakítás, melyet legalább olyan alaposan meg kell tervezni, mint a szolgáltatásokat vagy a weboldalt.

a0e0b5eb93d81de27c8d482f62fbe108

 Két szempont miatt is hangsúlyt kell fektetni manapság egy panzió belső kialakítására. Az egyik a brandépítés, azaz a hely által képviselt üzenet tudatos fejlesztése. A kérdés az, elég-e számunkra a booking.com vagy valamely utazási iroda által közvetített vendégkör, vagy esetleg konkrét elképzeléseink vannak a vendégek korára, érdeklődési körére és igényeire vonatkozóan? És hogy hogyan kapcsolódik össze a brand és a vendégkör?


zero-george-117132-2

A branddel, vagyis egyediséggel, önálló identitással, tudatosan felépített arculattal érhető el az, ami mindenki álma: emlékezzenek rám és jöjjenek vissza! Kitűnni a tömegből nem mindig egyszerű. Egyetlen lényeges és biztos módszer létezik erre: a hitelesség. Tudjuk kik vagyunk, legyünk önmagunk és ezt merjük megmutatni, belső tereinkkel is kommunikálni, éreztetni!

A másik fontos szempont, hogy az utóbbi években kifejlődött a szálláshelyek egy új generációja, amelynek jellemzője a fiatalos, laza belső, és a megszokottól messze eltérő belsőépítészeti kialakítás, maga az enteriőr. Nem könnyű eligazodni a modern kor és a fogyasztói igények alkotta útvesztőben, de szakértő belsőépítészek segítségével megtalálható a kivezető út. A Geppetto tervezői a felsorolt követelményeket szem előtt tartva segíthetnek megvalósítani saját elképzeléseidet, hogy végül eljuss az aranytojást tojó tyúkig.

4146edb6c6c3c8b4f38c93306b6c9f07A márkaépítés hatótávolsága a vállalkozás emblémáján, cégérén, kirakatán és étel/itallapján túl számos tényezőig elér, amire talán nem is gondolnánk. Ide tartozik a webes arculat, a feliratok, a grafikák, a csomagolás, sőt, a ruházat, ajándéktárgyak, kampányarculat, standtervezés, stb.

 Egy családiasabb szálláshely vagy vendéglátóhely esetében a hangsúly a vendégnek nyújtott élményen van. A vizuális koncepció fent felsorolt elemei itt ugyanolyan fontosak, de az élmény szempontjából mégis a belsőépítészeti kialakítás a meghatározó. Olyasmit kell felmutatni az idelátogatónak, amit csakis itt tapasztalhat meg és ami visszatérésre ösztönzi.

  

8be32745c206013c07af6947ed0e4adbEzzel a gondolattal elérkeztünk az új generációs vendéglátóhelyek kérdésköréhez. A modern panziók egyik törekvése, hogy akár több variációra épülő, komplex szolgáltatáspalettát hozzanak létre, amely abszolút egyediséget és stílust képvisel Ebben elengedhetetlen fontosságú a hamisítatlanul egyedülálló belsőépítészeti koncepció, melyhez szorosan kapcsolódik az egyedülálló üzenetek meghatározása is.

Többnyire egy önmegvalósító lakberendező vagy belsőépítész nem tesz hozzá a vállalkozáshoz, inkább csak elvesz. Olyan belsőépítészre van szükség, aki átérzi a vállalkozás küldetését, stratégiáját, megérti a vendégkör igényeit es arra tervez. Mindezt úgy, hogy nagyon nehéz megmondani, hogy ho a határ szolgáltatástervezés, ruházat, belsőépítészet és élmény között. Ezért a marketing stratégia kiteljesítése több, mint egy tetszetős tér.

  

6bbb0c81057e672e174d0ff0e07cbf45Miért érdemes megkeresned minket, ha panziót, hotelt vagy egyéb szálláshelyet szeretnél nyitni, vagy épp átalakítanád a meglévőt? Mert a sikerhez kifinomult üzleti modellre, részletes tervezésre, körültekintően megválasztott elemekre van szükség, melyet szaktudásunk és többéves tapasztalatunk révén kiemelkedő minőségben biztosítunk neked. Hogy tied legyen a környék legemlékezetesebb és legforgalmasabb vendéglátóhelye.

Milyen szintekből épül fel egy komplett üzleti szolgáltatáscsomag?:

Előkészítő munka, elemzés, lehetőségek feltérképezése, tematika ötletek, szolgáltatások kiválasztása, személyes konzultáció a megrendelővel.
Az előszészítő szakasz egyik fő célja, hogy a konzultációk alapján a megrendelő az üzleti kérdésfürdű kérdéseire határozott választ tudjon adni.
Majd a válaszok alapján a brandépítés vizuális tervezéséhez szükséges tervezői brief elkészítése, konzultálása, mely támpontul szolgál a vizuális arculati koncepció tervezés bármely résztvevőjének az elérendő célok tekintetben.
A vizuális koncepció támpontul szolgál a vizuális arculat bármely egységének és annak részleteinek kidolgozásához. Olyan alapvető értékek lefektetése szerepel benne, mely a brand bármilyen megjelenésénél vagy terjeszkedésénél egy brief-fel kiegészítve egyértelmű tervezési feladatot jelent a tervezőjének. (Belsőépítészet, kisarculat, webs arculat, offline arculat, feliratok, grafikák, csomagolás, ruházat, ajándék tárgyak, kampány arculat, standtervezés, üzlet adaptáció/mutáció, stb…)
Tartalmazza továbbá a szálloda tematikájához kapcsolódó kiemelt szolgáltatások meghatározását, mely alapja lehet mind a vizuális (brand, belsőépítészet) megjelenésnek is.
A koncepcionális szinten lerakott alapok mentén a belsőépítészeti munka részleteinek kidolgozása és megrajzolása anyaghasználati részletességgel – csomóponti megoldások és pontos szerkezeti méretezések nélkül.
A belsőépítészeti tervcsomag kivitelezői árajánlat bekérésére alkalmas dokumentációs anyag, melyet a beruházóval és a kivitelezőkkel való konzultáció érlel megvalósíthatóvá. A tervező feladata a belsőépítészeti tervekben lefektetett elvek és anyaghasználat érvényre juttatása a kivitelező lehetőségeinek figyelembevételével, a beruházó érdekeit szem előtt tartva.
A tervek tovább dolgozásában, tervezett elemek megvalósításában való tervezői részvétel.
    • Belsőépítészeti kivitelei tervek készítése a belsőépítész tervek alapján
    • Lehetséges beszállítók és vállalkozók felkutatása, konzultáció a beruházó által javasolt beszállítókkal
    • Tendereztetésben való tanácsadói részvétel (a rajzok alapján árajánlatok beruházói döntésre való előkészítése)
    • Helyszíni tervezői konzultációk
    • Tanácsadás kivitelezési ütemezésben
    • Bútorozás megrendelése, gyártás felügyelete, helyszíni ellenőrzése
Kivitelező, beszállító tendereztetése során a megrendelő támogatása konzultációs konstrukcióban.
A kiviteli tervcsomag kiegészíthető helyszíni tervezői konzultációkkal.
Az építész és szakági tervezői stáb adott, illetve a rendelkezésre álló idő korlátozott, a kivitelezéshez szükséges részletmegoldásokat a kivitelezővel történő konzultáció keretén belül egyeztetnénk, az ő konstruktivitását és rugalmasságát kihasználva. Heti egyszeri 3 óra kooperációt tartunk a kivitelezés során szükségesnek, az ezen felüli igényeket további óradíjas konstrukcióban javasoljuk kezelni.
Vizuális megjelenés szakági tervezőinek briefelése a koncepcióterv alapján. Munkájuk felügyelete a kivitelezés alatt. Az épület átadás utáni időszakra iránymutató koncepcióterv, amire épülhet a majdani marketing stratégi, vizuális megjelenések stb.

Ajánlatot kérek, konzultációra jelentkezem:

Back to top