Projekt

Két kreatív iroda egy térben – Spiritcom / JWT

Elhelyezhető-e közös térben egy reklám és egy médiaügynökség irodája? Lehetnek-e közösen használt helyiségek, megtartva az egyes cégek önállóságát és arculatát? A kérdésre belsőépítészünk minőségi és egyéni választ adott.

Az ügynökségek egy régi gyárépület felújított szárnyába költöztek, megtartva régi bútoraik egy részét. A világítás, a szellőzőrendszer, és a padlózat szinten az épület adottságai is befolyásolták a belső tér kialakítását. Ötletes és közvetlen kisugárzású enteriőrt kellett létrehozni, a költségek leszorítása mellett, ezért néhány funkciót közös használatra terveztek. Ilyen a recepció, a tárgyaló és a konyha, de az irodai részeket egymástól jól elhatárolt részeken kellett elhelyezni. A gyárépület jellegéből adódó nagyméretű, loftos teret olyan elválasztó elemekkel osztották fel, melyek az egyes cégek arculati színeiben pompáznak, így egyértelműen behatárolható, hogy melyik ügynökség merre található. A különböző színű fallal elválasztott helyiségek más-más funkciót látnak el. Tervezőnk a tér valamennyi felületét bevonta a koncepcióba. A szőnyegcsíkok felfutnak a recepcióra, majd a falra, ahol az ügynökségek referenciamunkáit bemutatva segítik az ügyfelek tájékozódását.

A koncepció kielégíti mind a tájékozódási, mind a terek megfelelő elválasztását igénylő funkcionális követelményeket, miközben az ügynökségek arculati elemei is megjelennek a belső térben.

Olvass bővebben az új generációs irodák kialakításának menetéről.

Tervezők: Buzogány Ildikó
Egyéb infó: Iroda, Üzleti befektetőknek


Back to top